حرف دل خودم............
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق من محمد رضا و آدرس eashghbavafa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 20583
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1

عشق من محمد رضا
محمدرضا عزیزم من این وبلاگ را برای تو عزیزتر از جانم ساخته ام ای تو بهترینم همیشه عاشقتم و از خدا میخوام سلامت باشی نفسم
جمعه 8 مهر 1390برچسب:عشق, :: 3:4 ::  نويسنده : المیرا       

خدایا....

تقدیر عزیزانم را زیبا بنویس تا من جز لبخند از آنها چیز دیگر نبینم


وفایت دست و پایم رو گرفته        غمت شور و نوایم را گرفته

حضور ناتمام چشمهایت                 تمام لحظه هایم را گرفته

محمدرضا میدونی عشق چیه؟! عزیزم عشق تویی که بی بهانه ، بی دلیل بهترین دلیل عاشق شدنی فدای تو بشم انشاالله همیشه باهم باشیم و هیچکسی نتونه ما رو از هم جدا کنه و انشاالله همه عاشقا به عشقشون برسن آمین.


 


نظرات شما عزیزان:

المیرا
ساعت5:18---24 خرداد 1393
من برج ۱۲/۲۱عقد کردم و برج ۷هم عروسیمه به امید خداا راستی محمد رضا اسم بچمو محمد میزارم

المیرا
ساعت5:06---24 خرداد 1393
سلام اقا ممدرضا ایشاالله که خوب باشی اونقدی که تو اشک ریختی من بیشترت ریختم خیلی اتفاقا افتاد بابام فوت کرد.. خودم ازدواج کردم .. حتی اجیمم ازدواج کرد. توهم دیگه غصه نخور میدونم الان سرت جای دیگه گرمه اما..ایشاال خوشبخت بشی ...

محمدرضا
ساعت4:38---10 ارديبهشت 1393
دوستان سلام امروز سال 9.2.93 المیرا یک ساله از دست دادم برج چهار پارسال رفتم خاستگاری وصلت نشد بعد سه سال با هم بودن امشب دلم گرفت دیدم وبلاکو خیلی گریه کردم عشقمون تماشایی بود واقعا دوست دارم المیرا ولی از دستت دادم تقصیر خودمه بخدا دارم میمیرم دیوونتم کجاییییییییییییییییییییییییی

nasim
ساعت23:03---30 تير 1391
وبلاگ خیلی خوبی داری عزیزم
الهی به عشقت برسی
منم عشقمو برا اولین بار خرداد91 دیدم خیلی خوشحال بودم،میدونم تو هم چه حسی داشتی تو اون لحظه ...


sanaz
ساعت2:26---17 دی 1390
rasti yadam raft vebetam khoshmale= DD

sanaz
ساعت2:24---17 دی 1390
slm eli joooooooon.fada sham khofi gorbonet khieli ba ehsasi.omidvaram be eshqet beresi.

محمدرضا
ساعت22:34---16 دی 1390
سلام گلم عشقم نفسم مرسی از این پیام وای خیلی باحال بودش منم دوست دارم اون موقع تو چه حالی داشتی من بیشتر تو شوق داشتم ولی حیف که...... خودت میدونی نگرفتی ههههههههههههه وای فدای اون خندت برم من جیگرم تو همه وجود منی عزیز دلم بی صبرانه منتظرم دباره ببینمت میدونم که اس میدم هههههههههه یه چیزی گفتم گفته باشم هههههههههههههههههه

میناجون
ساعت11:11---12 مهر 1390
الی سلام منم مینا اینم بگو که 9/7/90ساعت 8تو پارک 3در 4 کوثر دیدیش ههههههه من اگه اون کارو نمیکردم خیالم راحت نمیشد آخیششش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: